Kraj

HBO reklamuje 3. sezon "Opowieść podręcznej"

Kampanię przygotowały VMLY&R i MediaCom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FA-m63g8g4R4%22%7D
HBO Polska prowadzi kampanię reklamującą trzeci sezon serialu pt. “Opowieść podręcznej”. To adaptacja klasycznej powieści Margaret Atwood o życiu w totalitarnym świecie Republiki Gilead, w którym kobiety stanowią własność państwową.

Na kreacjach w social media i OOH można zobaczyć intrygujące hasła, np. “Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę”.

Za przygotowanie strategii, koncepcji kreatywnej, opracowanie komunikacji na fan page’u HBO oraz kreację do kampanii OOH odpowiada agencja VMLY&R Poland, natomiast za planowanie i zakup mediów – dom mediowy MediaCom Warszawa.

Tagi