Kraj

Cztery nagrody dla Polski w European Search Awards 2019

Dwie z nich powędrowały do agencji Bluerank.

Podczas gali w Budapeszcie rozdano najważniejsze doroczne nagrody European Search Awards 2019. Tytuł najlepszej kampanii o zasięgu europejskim (Best Pan European Campaign) agencja Bluerank uzyskała za wyniki na rzecz Mascus International. Najlepsza w Europie okazała się również kampania przygotowana przez Bluerank dla Mall.pl, która zwyciężyła w kategorii Best use of search – Retail.

Innymi polskimi firmami, które zdobyły nagrody ESA 2019, są agencje: Harbingers & Szlachetna Paczka – All Omnichannel Aboard! oraz Up & More with Vantage Development – Google Ad (Vantage).

W tym roku polskie firmy uzyskały bardzo dobry wynik w rankingu nominowanych – znalazło się w nim aż 39 projektów od agencji i firm oferujących narzędzia SEO/SEM. To dało Polsce wysokie drugie miejsce w rankingu krajów europejskich, ustępując jedynie firmom z Wielkiej Brytanii.