Kraj

Google udostępnił polską wersję Market Finder

Narzędzie wspiera firmy w identyfikowaniu potencjalnych klientów i zwiększaniu sprzedaży eksportowej online.

Google udostępnił polską wersję Market Finder – bezpłatnego narzędzia, które wspiera firmy w identyfikowaniu potencjalnych klientów i zwiększaniu sprzedaży eksportowej online. Na początku Market Finder zasugeruje listę najlepszych rynków dla danego produktu lub usługi. Lista krajów tworzona jest na podstawie kilku czynników, m.in. dogłębnej analizy wyników wyszukiwania dla wskazanego artykułu lub kategorii w skali miesiąca, wysokości produktu krajowego brutto, średniego kosztu kampanii marketingowej czy łatwości prowadzenia biznesu w danym kraju.

Po wyborze konkretnego kierunku eksportu Market Finder pomoże dobrać właściwą strategię komunikacji z przyszłymi klientami, sposób dystrybucji towaru czy najwygodniejsze dla konsumenta formy płatności.

Narzędzie pomoże również dobrać właściwą strategię komunikacji z konsumentami. Platforma dostarcza pełen pakiet materiałów dotyczących marketingu internetowego, dzięki którym można przygotować i przeprowadzić skuteczne kampanie reklamowe, oraz poradniki jak stworzyć stronę internetową, lub znaleźć rzetelnego lokalnego
partnera marketingowego.