M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Play ruszył z przetargiem mediowym

Maciej Florek | 26 czerwca 2019, 06:00

Od 2010 r. Play pracuje z MediaCom Warszawa.

P4, operator sieci Play, rozpoczął przetarg na planowanie i zakup mediów. Obecna agencja klienta MediaCom Warszawa otrzymała zaproszenie do obrony budżetu. Nazw ani liczby pozostałych agencji zaproszonych do postępowania nie podano. 

Pierwszy raz o planach rozpisania tego przetargu pisaliśmy w MMP24 już w listopadzie ub.r. 


Poprzedni przetarg mediowy P4 zakończył się na początku lutego 2018 r, zwycięstwem MediaComu. Agencja pracuje z tym klientem nieprzerwanie od 2010 r.

W 2018 r. wydatki reklamowe Playa wyniosły ponad 321 mln zł (dane cennikowe za Kantar Media).

(Współpraca MB)

Czytaj więcej na temat: , ,