Kraj

OS3 przygotowała kampanię #wLepszymŚwietle dla Signify [wideo]

Agencja zajęła się również koordynacją działań mediowych we współpracy z agencją marketingu internetowego DigiBee.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJGTW0D8_Axo%22%7D
Agencja OS3 jest autorem konceptu kreatywnego oraz strategii działań kampanii pod nazwą #wLepszymŚwietle, którą przygotowała dla Signify (dawniej Philips Lighting).

Do zadań agencji należało opracowanie strategii komunikacji parasolowej dla wszystkich działań Signify skierowanych do branży modowej pod hasłem #wLepszymŚwietle, jak również kampanii B2C skierowanej do klientów tej branży, a w jej ramach akcji konsumenckiej z udziałem influencerek, której punktem kulminacyjnym był event w sklepie Top Secret w galerii Posnania (w Poznaniu).

W czasie akcji #wLepszymŚwietle w Top Secret w Posnanii Signify (Philips Lighting) przeprowadził badania opinii konsumentów na temat innowacyjnego oświetlenia. Agencja OS3 odpowiadała za przygotowanie raportu pt. “Sklep #wLepszymŚwietle” bazującego na wynikach badania, dotyczącego wpływu oświetlenia na decyzje zakupowe klientów. Do jej obowiązków należało także przygotowanie kampanii B2B, skierowanej do decydentów z branży Fashion. Agencja zajęła się również przygotowaniem LP.

Kampania #wLepszymŚwietle objęła działania digital, a także partnerstwa mediowe z serwisami takimi, jak propertydesign, retail360 czy Harper’s Bazar. OS3 zajęła się również koordynacją działań mediowych we współpracy z agencją marketingu internetowego DigiBee.

Tagi