Kraj

Limitowana edycja butelki Coca-Coli

Butelka stanowi element kampanii - "Razem smakuje lepiej", a autorem projektu jest Karol Radziszewski.

Limitowana edycja butelki Coca-Coli
Coca-Cola prowadzi kampanię “Razem smakuje lepiej”, w której zaprasza do celebracji chwil spędzonych razem. Na tegoroczne działania komunikacyjne złożyła się: kolacja “Sen nocy letniej. Cudowne konstelacje”, event, który Coca-Cola zorganizowała dla 300 osób.

Wydarzeniu towarzyszy kampania reklamowa przedstawiająca ludzi, którzy niezależnie od różnić kulturowych potrafią spędzać ze sobą czas. Kluczem do tego staje się właśnie wspólny posiłek. Działania stały się impulsem do powstania kolekcjonerskiej butelki Coca-Coli zaprojektowanej przez Karola Radziszewskiego.

Polscy konsumenci będą mogli zobaczyć nową globalną reklamę marki do lipca w najważniejszych stacjach telewizyjnych, w sferze digital, wybranych kinach, u influencerów, w prasie i materiałach POS. Za adaptację globalnej kampanii TV odpowiada zespół McCann, za przygotowanie materiału digital agencja LiquidThread. Za planowanie i zakup mediów – MediaCom Warszawa. Działania strategiczne oraz egzekucyjne z zakresu działań PR prowadzi Big Picture.