Kraj

Agencje Martin & Jacob i ABM inicjują Polskie Stowarzyszenie Marketingu Agrarnego

Agencja Martin & Jacob i Agencja Badań Marketingowych (ABM) starają się o powołanie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu Agrarnego. Organizacja skupiać będzie...

Agencja Martin & Jacob i Agencja Badań Marketingowych (ABM) starają się o powołanie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu Agrarnego. Organizacja skupiać będzie firmy działające w obszarze marketingu kierowanego do środowisk wiejskich, czyli wybrane agencje reklamowe, firmy badawcze i marketerów. – Celem stowarzyszenia będzie integracja środowiska związanego z marketingiem agrarnym i uwiarygodnianie tego rynku. – Widzimy dużą potrzebę tego typu działań – powiedział Marcin Chrobot, prezes zarządu Martin & Jacob. Stowarzyszenie zorganizowane będzie na podobnej zasadzie jak np. American Agri-Marketing Association czy Canadian Agri-Marketing Association. Prawdopodobnie organizacja zostanie zarejestrowana na początku przyszłego roku. Według szacunków agencji Martin & Jacob rynek reklamy rolnej w Polsce w 2004 r. był wart 40 mln zł, a w pierwszym półroczu br. – 28 mln zł. (JN, PM)