Kraj

Marka Black Energy rusza z nową kampanią "Moc jest w Tobie!"

Kampanię zainaugurował Mike Tyson, ambasador marki, który przyjechał na zaproszenie Food Care do Warszawy.

Marka Black Energy rusza z nową kampanią "Moc jest w Tobie!"
Marka Black Energy rusza z nową kampanią “Moc jest w Tobie!”. Ambasadorem marki pozostaje Mike Tyson, który przyjechał do Polski, aby zainaugurować kampanię, której przekaz koncentruje się wokół idei empowerment, wewnętrznego umacniania siebie i dążenia do realizacji postawionych sobie celów, planów czy marzeń. Jak sam powtarza, empowerment jest mu szczególnie bliski. – Można marzyć o wszystkim i stawiać sobie wielkie wyzwania, ale trzeba umieć znaleźć w sobie siłę i motywację. Trzeba wierzyć w siebie i dać sobie szansę. Ja tak zrobiłem. Odnalazłem w sobie moc, podejmowałem odważne decyzje i pracowałem na swój sukces. To samo chciałbym przekazać wszystkim, którzy mogą nie wiedzieć, jak wielki potencjał mają w sobie. Uwierzcie w siebie i walczcie o swoje marzenia – mówi Mike Tyson.

– Marka Black, wchodząc na rynek w 2011 r., w zaledwie dwa lata osiągnęła pozycję lidera, choć niewielu wierzyło w sukces nowej marki. Teraz walczymy o pozycję numer 1 na świecie. Dla mnie ta idea jest szczególnie bliska, od początku mojej drogi w biznesie kieruję się właśnie nią – mówi Wiesław Włodarski, prezes zarządu FoodCare.

Nowa kampania Black Energy Drink wystartuje w sierpniu. Jest czwartą w historii marki przygotowaną z udziałem Mike’a Tysona.