M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Okocim reklamuje piwa bez alkoholu

Maciej Burlikowski | 1 lipca 2019, 06:00

Producent promuje lagera i radlery 0%.

Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju, prowadzi kampanię, w której reklamuje bezalkoholowe warianty swojej sztandarowej marki Okocim. Producent promuje warianty 0% lagera (jasne pełne) oraz radlerów.

Za strategię i kreację reklam marki Okocim odpowiada agencja reklamowa Upside, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative.

Carlsberg zdecydował się w tym roku wprowadzić na rynek warianty 0% Okocimia, by skorzystać z trendu rosnącej popularności piw bezalkoholowych - według szacunków firmy Nielsen w ub.r. ich sprzedaż wzrosła o 80% - do ponad 500 mln zł.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,