Kraj

Empik z ofertą dla biznesu

Firma promuje swoją ofertę obejmującą reklamy w salonach i aplikacjach mobilnych.

Grupa Empik rozwija ofertę dla biznesu – przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. Empik podkreśla, że nie tylko zajmuje się sprzedażą i dystrybucją, ale stanowi również wielokanałową platformę medialną o ogromnych zasięgach. Sklep internetowy Empiku osiąga blisko 17 mln wizyt miesięcznie, stacjonarne salony odwiedza rocznie ok. 90 mln osób, a liczba dostępnych produktów na platformie online przekracza 2 mln. Szerokie dotarcie oraz powiększająca się oferta produktowa stanowić mają punkt wyjścia do stworzenia oferty marketingowej skierowanej do partnerów B2B.

Swoją ofertę promocyjną Empik kieruje przede wszystkim do firm FMCG oraz domów mediowych i agencji reklamowych, które szukają nowych kanałów dotarcia do konsumentów. Wśród dotychczasowych klientów są np.   Mastercard, T-Mobile czy Bank Millennium. 

Na ofertę tę składać się mają reklama w salonie (m.in. standardowe i customizowane materiały POS, samplingi, spoty radiowe oraz nadruki na paragonach) oraz kampanie online (kampanie bannerowe i mailingi do użytkowników programu Mój Empik, klientów Empik.com oraz Empik Foto). 

– Empik jako jedna z nielicznych firm na rynku daje swoim partnerom komercyjnym możliwość promocji omnichannelowej – zarówno w salonach, w sklepie internetowym, jak i w aplikacjach mobilnych – mówi Anna Nowacka, odpowiedzialna za rozwój oferty dla partnerów Empiku.

Tagi