Kraj

Marka Teesa rozpoczyna szeroką promocję

Twarzą marki została Małgorzata Rozenek-Majdan.

Marka Teesa rozpoczyna szeroką promocję
Wystartowała kampania marketingowa marki Teesa, specjalizującej się w produkcji urządzeń małego AGD. Zaplanowane działania mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki, której twarzą została Małgorzata Rozenek-Majdan. Teesa to dostępna na rynku od 2015 r. marka, w której asortymencie są m.in. produkty z kategorii beauty (jak lokówki czy prostownice) oraz żelazka parowe, ekspresy do kawy, wieloczynnościowe roboty kuchenne, wyciskarki i blendery. Właśnie w związku z rozwojem portfolio w ostatnim czasie na rok 2019 zaplanowana została kampania reklamowa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhQ4aX4NaGO8%22%7D
Głównym jej elementem jest telewizyjny spot reklamowy, wyprodukowany przez Design Studio firmy Lechpol Electronics, w którym głos ambasadorki marki opowiada o dniu z życia kobiety. 30-sekundowe spoty emitowane są w TVP2, TVN, TVN Style oraz HGTV, a zakupem  mediów zajął się Mediapol. W działaniach promocyjnych położono także silny nacisk na akcje w punktach sprzedaży oraz w internecie. Aktywności reklamowe w sieci będą opierać się na Facebooku i Instagramie oraz kanale YouTube. Dodatkowym elementem promocji marki Teesa jest też zaplanowana na drugą połowę roku kampania billboardowa na ok. 150 nośnikach w całej Polsce. Działania PR-owe koordynowane są wewnętrznie.
Tagi