W najnowszej globalnej kampanii Durex odnosi się do kwestii gwałtownie rosnącego poziomu zachorowań na choroby przenoszone drogą płciową. Celem kampanii jest edukacja młodego pokolenia na temat niebezpieczeństw związanych z uprawianiem seksu bez zabezpieczeń.
Kampania “Niezapomniane noce” (“Unforgettable Nights”) ma premierę w Hiszpanii, gdzie – jak się szacuje – jedna czwarta nastolatków przed ukończeniem szkoły średniej zarazi się chorobą przenoszoną drogą płciową. Spot o mocnej wymowie stara się przekonać młodych ludzi, że od nich samych zależy, czy zachowają dobre wspomnienia z nocy spędzonych poza domem. Na kampanię składają się cztery filmy, z których każdy skierowany jest do innej płci i grupy wiekowej, by dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Spotom, z których każdy kończy się hasłem “Ty decydujesz. Używaj prezerwatywy”, towarzyszą działania w kanałach digital i OOH oraz portal edukacyjny.
(TheDrum.com)