Zagranica

Durex z nową kampanią na temat chorób przenoszonych drogą płciową

Kampanię "Niezapomniane noce" przygotowała agencja Havas London.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fq3J6Zo9j658%22%7D
W najnowszej globalnej kampanii Durex odnosi się do kwestii gwałtownie rosnącego poziomu zachorowań na choroby przenoszone drogą płciową. Celem kampanii jest edukacja młodego pokolenia na temat niebezpieczeństw związanych z uprawianiem seksu bez zabezpieczeń.

Kampania “Niezapomniane noce” (“Unforgettable Nights”) ma premierę w Hiszpanii, gdzie – jak się szacuje – jedna czwarta nastolatków przed ukończeniem szkoły średniej zarazi się chorobą przenoszoną drogą płciową. Spot o mocnej wymowie stara się przekonać młodych ludzi, że od nich samych zależy, czy zachowają dobre wspomnienia z nocy spędzonych poza domem. Na kampanię składają się cztery filmy, z których każdy skierowany jest do innej płci i grupy wiekowej, by dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Spotom, z których każdy kończy się hasłem “Ty decydujesz. Używaj prezerwatywy”, towarzyszą działania w kanałach digital i OOH oraz portal edukacyjny.

(TheDrum.com)