Aplikacja fitness – pierwszy streamingowy projekt wydawcy – będzie zawierać 35 godzin materiałów wideo pochodzących z takich tytułów Hearst Magazines jak “Men’s Health”, “Women’s Health”, “Cosmopolitan”, “Runner’s World” i “Prevention”. Począwszy od 11 lipca br. będzie można ją pobrać na smartfonach i na Apple TV.
Hearst zapytał swoich odbiorców w kwestionariuszach e-mailowych i ankietach na stronach internetowych o to, jakich produktów oczekują. Ponad 75 proc. spośród ponad 5 tys. respondentów powiedziało, że chcą treści poradnikowych o tematyce zdrowotnej. Użytkownicy aplikacji “All-Out Studio” będą mogli wybrać 15 programów treningowych z instruktażem, w tym “Superhero Shred,” “Kettlehell” i “Amped.” Programy mają być tworzone przez Hearst Magazines wyłącznie na potrzeby aplikacji.
“All-Out Studio” ma kosztować 100 dol. rocznie lub 15 dol. miesięcznie. Ma pojawić się w Roku i innych serwisach streamingowych w drugiej połowie br.
Wydawcy – zwłaszcza mający w portfolio wysokonakładowe czasopisma – eksperymentują obecnie ze “smart TV”. Na przykład Condé Nast uruchomił dwa kanały OTT dla swych marek ‘Wired” i “Bon Appetit”, a mówi się o kolejnym dla “GQ”.
(Adweek)