Kraj

Coca-Cola inwestuje w branded content na Onecie

Projekt przygotowały: White Paper Agency, F25, Media Impact oraz MediaCom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIO2aadAUbOk%22%7D
Koncern Coca-Cola (Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.) zdecydował się zainwestować w produkcję branded content na portalu Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska – RASP). To sześcioodcinkowy serial dokumentalny pt. “Smaki bez granic”.

Marka zaprosiła do współpracy sześcioro blogerów, którzy pochodzą z różnych stron świata, a mieszkają w Polsce: Samar – w połowie Libanka, w połowie Polka, Kasia Mecinski – Amerykanka o polskich korzeniach mieszkająca w Japonii, Mateo Brunetti – Włoch z pochodzenia, Huyen z Wietnamu, Chido z Meksyku oraz Helen Mazanova z Ukrainy, którzy wraz z prowadzącym Wiktorem Mrozikiem wybrali się w podróż po kraju czerwonym fiatem 125p. Odwiedzili lokalnych gospodarzy na Podkarpaciu, w Puszczy Białowieskiej, na Warmii, w Beskidzie Żywieckim, woj. lubelskim i na Kaszubach. Z dala od zgiełku miast i blisko natury wzajemnie poznawali kulinarne zwyczaje. Wspólnie z gospodarzami gotowali nie tylko to, co rdzennie polskie, ale również swoją rodzimą kuchnię.

Serial będzie można oglądać w każdy wtorek od 2 lipca do 6 sierpnia o godz. 14:00 na stronie głównej Onetu. Odcinki programu będą też dostępne na stronie smakibezgranic.onet.pl oraz vod.pl.

Dla Coca-Coli to rozwinięcie kampanii reklamowej pt. “Razem smakuje lepiej”, której ideą przewodnią jest wspólny posiłek – symbol łączenia, otwartości i relacji między ludźmi.

Za kreację i koordynację serialu “Smaki bez granic” odpowiada White Paper Agency, za produkcję – dom produkcyjny F25 (Jacek Tokarski – reżyser i autor scenariusza, Dominika Podczaska, Bartosz Hławka – operatorzy obrazu, Kuba Sztuk – operator kamery). Za planowanie, zakup mediów oraz współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom. Partnerem medialnym jest Onet. Za przygotowanie strony projektu oraz materiałów kontekstowych wspierających produkcję wideo odpowiada Media Impact, biuro reklamy RASP.