Kraj

MBank reklamuje konta dla podróżujących i zamożniejszych

Kampania w OOH, internecie i radiu.

MBank reklamuje konta dla podróżujących i zamożniejszych
Bank mBank (Grupa Commerzbank) rozpoczyna kampanię reklamującą konta mKonto Intensive. Grupą docelową są osoby z wyższymi dochodami (min. 7 tys.), które podróżuję, korzystają z rozwiązań walutowych, dokonują częstych transakcji online na portalach w Polsce i za granicą. Głównym przekazem jest konto Intensive z możliwością płacenia w 180 walutach bez prowizji. Celem jest zbudowanie świadomości oferty wśród klientów zamożnych oraz wzmocnienie pozycjonowania marki Intensive.

Konto Intensive umożliwia płacenie w 180 walutach bez prowizji oraz darmowe wypłaty w bankomatach na całym świecie. Kosztuje 10 zł miesięcznie (za kartę), ale w promocji dla nowych klientów bank rezygnuje z opłat przez dwa lata (dla obecnych klientów banku przez 5 miesięcy).

Kampania będzie prowadzona na nośnikach reklam zewnętrznych OOH, na pojazdach komunikacji miejskiej, na lotniskach, w pociągach Pendolino, w internecie oraz w radiu.

Kreacje reklam dla mBanku przygotowuje agencja Grey Group, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Mindshare.