Kraj

IMIGe Poland prowadzi kampanię dla marki Algida w hipermarketach

Koncern Unilever Polska po raz kolejny powierzył przeprowadzenie kampanii reklamowej w punkcie sprzedaży firmie IMIGe Poland. Kampania reklamowa promująca lody...

Koncern Unilever Polska po raz kolejny powierzył przeprowadzenie kampanii reklamowej w punkcie sprzedaży firmie IMIGe Poland. Kampania reklamowa promująca lody śmietankowe Algida prowadzona jest pod hasłem “Poczuj śmietankową radość”. Nośniki reklamowe rozmieszczone są zarówno bezpośrednio przy wejściu do hipermarketu, jak i wewnątrz sklepu. Reklamę umieszczono również na wózkach sklepowych. Działania prowadzone są w sklepach sieci Real i Hypernova. Dodatkowo kampania wzmocniona została reklamą na drzwiach wejściowych do hipermarketów Real i wielkoformatowymi bannerami oraz nakładkami w sieci Hypernova. Budżet działań nie został ujawniony. Firma IMIGe obok reklamy w miejscu sprzedaży oferuje również swoim klientom reklamę na terenie polskich uczelni i szkół średnich, a także rozbudowaną ofertę reklamową na terenie obiektów sportowych, takich jak: wyciągi narciarskie, lodowiska oraz aquaparki i pływalnie kryte. (PM)