Kraj

Selectivv uaktualnia narzędzie Viewer

Będzie można sprawdzić nawyki oraz charakterystykę klientów odwiedzających obiekt handlowo-usługowy, ale także obiekty konkurencji.

Firma Selectivv rozszerzyła funkcjonalności narzędzia Viewer o nowe możliwości analityczne. Nowe narzędzie umożliwia określenie zasięgu danej lokalizacji (catchment area, z której przybywają użytkownicy). Pozwala na analizę stref dziennych i nocnych użytkowników, czyli obszarów, gdzie mieszkają i gdzie pracują. Umożliwia także określenie profilu demograficznego i behawioralnego odwiedzających. Celem Selectivv Viewer jest lepsze poznanie zachowań użytkowników w realnym świecie i podejmowanie lepszych decyzji biznesowych.

Dodatkową wartość dla użytkowników narzędzia stanowi odniesienie swoich wyników sprzedażowych z danego okresu do wyników konkurencji, np. porównując liczbę osób odwiedzających dany punkt oraz obiekty innej sieci. Porównując zmiany w czasie, można dowiedzieć się, czy zmienił się zasięg tych punktów i profil użytkowników odwiedzających te miejsca.