Wydawca “Vogue Polska” i Vogue.pl, Visteria, do końca 2019 r. uruchomi trzy nowe produkty w swoim portfolio. Zapowiada także kolejne, który wystartować mają w pierwszej połowie 2020 r.
– Zgodnie z naszymi planami i analizą rynku mamy pewność, że to odpowiedni moment, by ofertę Visterii poszerzyć tytułami wykorzystującymi powszechny trend wellness oraz rosnące znaczenie mody męskiej i zaistnieć intensywniej w świecie mobile – powiedziała Justyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca wydawnictwa.
10 lipca br. ukaże się “Vogue Uroda” – wydanie specjalne magazynu poświęcone urodzie, wellness i zdrowemu stylowi życia. Tytuł dostępny będzie w cenie 9,90 zł do końca września.
Jesienią rynkowy debiut mają mieć dwa kolejne produkty: “Vogue Polska Men” – wydanie specjalne skierowane do fanów mody męskiej oraz aplikacja mobilna Vogue.
Kolejne dwa projekty Justyna Markiewicz zapowiada na połowę 2020 r. zdradzając, że obydwa związane mają być z obszarem eventowym. O dokładnych planach wydawca poinformować ma we wrześniu br.