Kraj

10 lipca ukaże się "Vogue Uroda"

Jesienią Visteria uruchomi dwa kolejne projekty - "Vogue Polska Man" i aplikację mobilną.

Wydawca “Vogue Polska” i Vogue.pl, Visteria, do końca 2019 r. uruchomi trzy nowe produkty w swoim portfolio. Zapowiada także kolejne, który wystartować mają w pierwszej połowie 2020 r.

– Zgodnie z naszymi planami i analizą rynku mamy pewność, że to odpowiedni moment, by ofertę Visterii poszerzyć tytułami wykorzystującymi powszechny trend wellness oraz rosnące znaczenie mody męskiej i zaistnieć intensywniej w świecie mobile – powiedziała Justyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca wydawnictwa.

10 lipca br. ukaże się “Vogue Uroda” – wydanie specjalne magazynu poświęcone urodzie, wellness i zdrowemu stylowi życia. Tytuł dostępny będzie w cenie 9,90 zł do końca września. 

Jesienią rynkowy debiut mają mieć dwa kolejne produkty: “Vogue Polska Men” – wydanie specjalne skierowane do  fanów mody męskiej oraz aplikacja mobilna Vogue. 

Kolejne dwa projekty Justyna Markiewicz zapowiada na połowę 2020 r. zdradzając, że obydwa związane mają być  z obszarem eventowym. O dokładnych planach wydawca poinformować ma we wrześniu br.