Kraj

Pilsweizer we współpracy z Synergic realizuje kampanię OOH⁩

Browar reklamuje Pilsvar Marcowe.

Pilsweizer we współpracy z Synergic realizuje kampanię OOH⁩
Browar Pilsweizer realizuje wizerunkową kampanię reklamową OOH, która obejmie nośniki citylight w największych polskich miastach. Kampania nawiązuje zarówno do geograficznego położenia browaru, jak i do jego tradycji, sięgających początków XIX w. – prowadzona jest pod hasłem “Prawdziwe piwo z Grybowa. Perła Beskidu Sądeckiego. Tradycyjnie od 1804 r.”. Akcja potrwa do końca sierpnia i obejmuje kilkadziesiąt nośników citylight znajdujących się na peronach dworców PKP i PKS w sześciu największych miastach kraju (Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Katowice, Gdańsk).

Browar Pilsweizer od lat z roku na rok zwiększa swoją produkcję i „zasięg”. W 2018 r. produkcja wzrosła o ok. 11% i osiągnęła poziom 19 tys. hektolitrów (poprzedni rekord, z 2017 r., wynosił nieco ponad 17 tys.
hektolitrów). W ślad za produkcją rośnie także sprzedaż, która w 2018 r. osiągnęła również rekordowy poziom 15 tys. hektolitrów, wobec nieco ponad 14 tys. hektolitrów w 2017 r. Przychody browaru w 2018 r. wzrosły natomiast do 7,5 mln zł netto z niecałych 7 mln zł netto w 2017 r.