Przetargi

Business Factory obsłuży markę Dr. Oetker

Producent dodatków do pieczenia zmienia obsługujące go podmioty w obszarze digitalu i mediów społecznościowych.

Dr. Oetker –  producent dodatków do pieczenia, ciast, dekoracji oraz lider w kategorii pizz mrożonych – przeniósł swój digitalowy budżet mediowy do agencji Business Factory.

W wyniku przetargu wyłoniona została nowa agencja digitalowa – Business Factory – która odpowiada za działania w obszarze digitalu i mediów społecznościowych. Tym samym Dr. Oetker zakończył współpracę z domem mediowym Media Direction OMD w tym zakresie. MD OMD dalej jest odpowiedzialna za zakup pozostałych mediów dla Dr. Oetker Polska.
Międzynarodowa agencja Business Factory i jednocześnie właściciel platformy ROI Hunter to oficjalny Facebook Marketing Partner operujący na wszystkich rynkach regionu centralnej i wschodniej Europy. Business Factory – powstała 9 lat temu w czeskim Brnie – jest dostawcą technologii do optymalizacji kampanii w Facebooku.
Firma działa na 89 rynkach, w takich branżach, jak: e-commerce, retail, telekomunikacja, turystyka, FMCG czy finanse. Ma 8 biur na świecie, w tym w Warszawie.