M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zalando poszerza współpracę z brytyjską marką Topshop

Paweł Piasecki | 12 lipca 2019, 06:00

Od teraz, w ramach oferty kosmetycznej firmy, konsumenci będą mogli zakupić artykuły Topshop Beauty.

Oferta obejmie ponad 200 produktów dostępnych na ośmiu  europejskich rynkach, również w Polsce. Kosmetyki Topshop Beauty nie są testowane na zwierzętach (100% cruelty free).

Zalando odpowiada tym samym na trend rynkowy - w sprzedaży produktów urodowych online Polacy są na pierwszym miejscu w Europie. Niemiecka platforma e-commerce sukcesywnie rozbudowuje swoją ofertę kosmetyczną, którą uruchomiła pod koniec ubiegłego roku Asortyment kosmetyków i akcesoriów kosmetycznych dostępnych w sklepie internetowym Zalando obejmuje ponad 10 tys. produktów od ponad 250 marek.

Brytyjska sieć odzieżowa Topshop - podobnie jak Zalando - mocno inwestuje ostatnio w obszar beauty. Na jesieni 2018 r. cała oferta kosmetyczna Topshop przeszła gruntowne przeobrażenie. Sieć miała w Polsce sklep stacjonarny w Złotych Tarasach w Warszawie, ale został on zamknięty na początku 2017 r.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,