Kraj

Robert Makłowicz wystąpił w reklamach proszku do prania E

PZ Cussons zaangażował do najnowszej reklamy proszku E popularnego publicystę kulinarnego Roberta Makłowicza. Promuje on nową formułę proszku E, który...

PZ Cussons zaangażował do najnowszej reklamy proszku E popularnego publicystę kulinarnego Roberta Makłowicza. Promuje on nową formułę proszku E, który usuwa 50 rodzajów plam. Kampania TV potrwa kilka miesięcy. Strategię i kreację spotu przygotował zespół agencji reklamowej G7, a media zaplanował i kupił dom mediowy Zenithmedia. Udział ilościowy proszku E w rynku detergentów piorących wyniósł na przełomie maja i czerwca br. 12,4 proc., co dało marce pozycję wicelidera rynku (źródło: ACNielsen). Marketer nie ujawnił informacji dotyczącej budżetu reklamowego prowadzonej akcji. Jest to pierwsza w historii proszku E kampania reklamowa wykorzystująca wizerunek popularnej postaci. Z tej formy reklamy korzystała już konkurencja, m.in. Procter & Gamble, angażując do reklam proszku Vizir Zygmunta Chajzera, znanego dziennikarza radiowego i telewizyjnego. (MKS)