M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Justyna Dziegieć nowym chief digital officer Burda Media Polska

Katarzyna Kacprzak | 15 lipca 2019, 06:00

Pracowała ostatnio na stanowisku e-commerce lead Poland w firmie Unilever.

Z dniem 1 września br. Justyna Dziegieć obejmie stanowisko chief digital officer w Burda Media. Dołączy tym samym do zespołu zarządzającego Burdy w Polsce. Będzie odpowiadała za zarządzanie strategiczne i rozwój biznesu w obszarze digital Grupy Burda, zarówno w zakresie obecnego portfolio produktów, jak również za dalszą ekspansję wydawcy w obszarze digital na polskim rynku.

Justyna Dziegieć pracowała ostatnio na stanowisku e-commerce lead Poland w firmie Unilever, gdzie była odpowiedzialna za zbudowanie i rozwój kanału e-commerce dla marek z portfolio Unilevera. Wcześniej jako head of e-commerce L'Oreal Poland and Baltic Hub odpowiadała za zbudowanie strategii i nowych kanałów sprzedaży w obszarze e-commerce. Ma także doświadczenie w budowaniu strategii marketingowej i rozwoju e-sprzedaży takich marek jak Showroom.pl, Empik.com i Answear.com.

Czytaj więcej na temat: , , ,