Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za opracowanie nowej platformy komunikacyjnej.
W wyniku trwającego od czerwca przetargu, w którym brało udział sześć agencji, Allegro zdecydowało się wybrać Ogilvy. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie nowej platformy komunikacyjnej oraz stałą obsługę w obszarze ATL i digital (digital content production).
Współpraca zacznie się jeszcze w lipcu, start kampanii jest planowany na wrzesień. Wcześniej za obsługę tego klienta odpowiadała agencja Bardzo.
Allegro podaje, że za jego pośrednictwem handluje 125 tys. firm i osób prowadzących działalność gospodarczą. Nie podaje wartości swojego obrotu ani przychodów. Platforma ma 21 mln zarejestrowanych użytkowników, dziennie sprzedaje ponad 1,1 mln produktów (według danych z sierpnia 2018 r.).
Czytaj więcej na temat: Ogilvy, Allegro, przetarg, reklama, agencja