M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Awans Dagmary Gadomskiej i Kamili Roszkowskiej w strukturze Publicis

Katarzyna Kacprzak | 17 lipca 2019, 06:00

Odpowiadają za rozwój strategiczny i operacyjny spółek.

Dagmara Gadomska oraz Kamila Roszkowska awansowały na stanowiska managing partners i zarządzają 140-osobowym zespołem agencji wchodzących w skład Publicis Worldwide Polska (Publicis i Publicis Lion). Odpowiadają za rozwój strategiczny i operacyjny obu spółek.

Obydwie są związane z marką Publicis od wielu lat, raportują do Marka Gargały członka zarządu Publicis Groupe Poland, który odpowiedzialny jest za obszar creative & content.

Dagmara Gadomska pracuje w Publicis Worldwide Polska od 17 lat. Przeszła wszystkie szczeble kariery w dziale account management, ostatnio zajmowała stanowisko regional business directora. W swojej karierze współpracowała z markami takimi jak: Vicks Europe, PKN Orlen, Frisco.pl, Vibovit, Renault CEE, Citi Handlowy, Axa Direct, HP, Redd’s, Blend-a-Med i Oral-B, Whirlpool. Od marca 2019 r. współtworzy procesy integracji biznesu w ramach Publicis Power of One.

Kamila Roszkowska jest związana z Publicis Worldwide Polska od ponad 20 lat. Ostatnio zajmowała stanowisko group account director w Publicis. Była między innymi odpowiedzialna za obsługę europejskiego HUB-u agencji. Razem z zespołami zdobyła 10 nagród Effie przyznanych za efektywność kampanii dla marek takich, jak Bank Pekao SA, Sanofi i Nestle. Koordynowała projekty komunikacyjne wielu firm w tym: Coca-Cola, Żywiec, Pekao SA, Scandinavian Tobacco, Axa, Jeronimo Martins (Biedronka), L’Oreal, Animex, BNP Paribas, Kapsch, Nissan, Oral-B, Mlekpol, Nestle i Sanofi.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,