M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka z portfolio P&G dofinansowuje narodową piłkę nożną kobiet w USA

( red. ) | 18 lipca 2019, 06:00

Gigant FMCG przekazał 529 tys. dol. narodowej drużynie piłki nożnej kobiet, sygnując działanie znakiem marki dezodorantów Secret.

Gigant FMCG P&G w Stanach Zjednoczonych przekazał na potrzeby narodowej piłki nożnej kobiet 529 tys. dol., sygnując umowę logotypem marki Secret – antyperspirantu ze swojego portfolio. Dodatkowo marka Secret jest sponsorem US Women's National Soccer Team. Ma to być gest w ramach działań wspierających równouprawnienie.
Koncern poinformował o tym za pośrednictwem całostronicowej reklamy w "New York Times".

Dodatkowo w ogłoszeniu P&G informuje, że przekaże każdej z 23 piłkarek reprezentacji – zdobywczyń Pucharu Świata – 23 tys. dol. W ten sposób chce też podkreślić temat równouprawnienia.

W marcu br. 28 członkiń Amerykańskiej Federacji Piłkarskiej pozwało tę organizację za rzekomą dyskryminację ze względu na płeć. W pozwie kobiety twierdziły, że federacja płaci im mniej niż piłkarzom i odmawia szkoleń na tych samych warunkach. Inne są też warunki zatrudnienia. W pozwie pojawił się zarzut, że kobiety zarabiają zaledwie 38 proc. tego co mężczyźni.

(MediaPost)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,