M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MediaCom przejmuje budżet mediowy eBay'a w Ameryce Północnej

( red. ) | 19 lipca 2019, 06:00

Do tej pory spółka z grupy WPP obsługiwała platformę e-commerce w Europie i Australii.

Obsługą mediową eBaya w Ameryce Północnej zajmowała się dotychczas grupa Publicis. Teraz MediaCom staje się głównym domem mediowym giganta e-commerce. Według dobrze poinformowanego źródła cytowanego przez "Adweeka" z umowy wyłączona jest Azja – region, w którym eBay ma szereg różnych marek i stosuje w związku z tym odmienną strategię.

Roczne globalne wydatki marketingowe eBaya na mierzalne media wynoszą ok. 250 mln dol., wynika z danych firmy ComVergence.

W kwietniu br. należący do "Adweeka" serwis AgencySpy poinformował o prowadzonych w Stanach Zjednoczonych rozmowach o globalnym budżecie kreatywnym eBaya z McCann Worldgroup. Główną agencją kreatywną platformy e-commerce pozostaje 72andSunny, ale nieco ponad rok temu grupie McCann powierzono część zadań kreatywnych w regionie EMEA.

(Adweek)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,