W Wielkiej Brytanii w minionym tygodniu wystartowała duża kampania majonezu z portfolio marki Heinz. Promuje ją 20-sekundowy spot z rozmarzoną kobietą, która na widok fryzury mężczyzny jadącego w autobusie myśli o frytkach z majonezem, bo czuje głód. Kampania ma wartość 7 mln funtów.
To pierwsza tak duża kampania marki Heinz od dekady. Majonez to w Wielkiej Brytanii jeden z trzech flagowych produktów marki.
Za kreację kampanii odpowiada NNH London. Kampania będzie emitowana w telewizji, będzie miała też swoje odsłony na nośnikach OOH, w radiu oraz mediach społecznościowych.
W kwietniu Heinz rozpoczął kampanię z okazji 150. urodzin marki. Na razie uczcił pamięć założyciela marki – Henry’ego J. Heinza, a w kreacji widzimy zdjęcie skromnej, choć najbardziej charakterystycznej na świecie butelki keczupu.
(The Drum)