Zagranica

Majonezowe marzenia w nowej kampanii Heinza

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania Heinza za 7 mln funtów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FKtad7bjyd94%22%7D
W Wielkiej Brytanii w minionym tygodniu wystartowała duża kampania majonezu z portfolio marki Heinz. Promuje ją 20-sekundowy spot z rozmarzoną kobietą, która na widok fryzury mężczyzny jadącego w autobusie myśli o frytkach z majonezem, bo czuje głód. Kampania ma wartość 7 mln funtów.
To pierwsza tak duża kampania marki Heinz od dekady. Majonez to w Wielkiej Brytanii jeden z trzech flagowych produktów marki.

Za kreację kampanii odpowiada NNH London. Kampania będzie emitowana w telewizji, będzie miała też swoje odsłony na nośnikach OOH, w radiu oraz mediach społecznościowych.

W kwietniu Heinz rozpoczął kampanię z okazji 150. urodzin marki. Na razie uczcił pamięć założyciela marki – Henry’ego J. Heinza, a w kreacji widzimy zdjęcie skromnej, choć najbardziej charakterystycznej na świecie butelki keczupu.

(The Drum)