M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Reklama kinowa będzie rosła szybciej niż cyfrowa

( red. ) | 23 lipca 2019, 06:00

Po raz pierwszy od dwóch dekad reklama kinowa notuje takie wzrosty.

Według danych firmy Zenith w najbliższym czasie wzrosty reklamy kinowej wyprzedzą wzrosty reklamy cyfrowej. To pierwsza taka prognoza od dwóch dekad. Kino obecnie jest najszybciej rozwijającym się medium marketingowym.
Dane Zenitha mówią, że w przyszłym roku reklama cyfrowa na całym świecie wzrośnie o 10 proc., co oznacza najniższy wzrost od 2001 r. Zenith szacuje, że w tym samym czasie reklama kinowa wzrośnie o ponad 12 proc.
Tendencja ta jest częściowo spowodowana troską marek o zapobieganie cyfrowym skandalom – marki szukają mniej ryzykownych wyborów nośników, co mają gwarantować bardziej tradycyjne media, jak kino i OOH.
Przemysł filmowy przeżywa renesans – w Wielkiej Brytanii frekwencja w kinie osiągnęła najwyższy poziom od 1970 r., w konsekwencji inwestycje reklamodawców w tym sektorze rosną.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , ,