M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bosch podnosi kwestię oszczędności wody

Katarzyna Woźniak | 23 lipca 2019, 06:00

Producent AGD startuje z kampanią edukacyjno-społeczną.

Producent sprzętu AGD Bosch (BSH) startuje z kampanią edukacyjno-społeczną, podnoszącą kwestię konieczności oszczędzania wody. Producent podkreśla, że  w ostatnich latach udało mu się znacznie zmniejszyć zużycie energii i wody w swoich urządzeniach.
W kampanii edukacyjno-społeczno-promocyjnej, która właśnie rusza, Bosch chce pokazać Polakom, że wodę można oszczędzać, wybierając m.in. wodooszczędne urządzenia AGD, a inżynieria pralek marki może w tym bardzo pomóc. Bosch poleca m.in. technologię i-DOS, która dzięki pracy licznych sensorów ma przyczyniać się do oszczędności wody. Odpowiada bowiem za dozowanie detergentu na podstawie analizy wielu czynników: wielkości prania, rodzaju tkanin oraz stopnia ich zabrudzenia. Dzięki precyzyjnemu dostosowaniu ilości detergentu (co do 1 ml), pralka nie musi uruchamiać dodatkowych płukań, a tak dzieje się za każdym razem, gdy wlejemy za dużo płynu do prania. W ten sposób system optymalizuje ilość wody potrzebnej do każdego załadunku.
Intensywna kampania display oraz VoD potrwa do 15 października br. i będzie realizowana za pomocą zakupu programatycznego na takich platformach jak Vod.tvp.pl, Ipla.pl, Player.pl, ale też YouTube oraz Facebook. Jej trzon stanowią prawdziwe opinie, które zadowoleni użytkownicy urządzeń marki Bosch zostawili na stronie internetowej producenta.
Dodatkowym wyróżnikiem kampanii jest innowacyjne targetowanie oparte nie tylko na danych demograficznych, ale innych wskaźnikach związanych z otoczeniem zewnętrznym. Pomoże wzmocnić intensywność przekazu wtedy, gdy najbardziej myślimy o skutkach zmian klimatycznych. Za kreację odpowiada ACR Media House, media kupuje OMD.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,