Kraj

Michał Cortez rozpoczyna własną działalność w obszarze e-commerce

Po karierze w agencjach sieciowych rusza z własnym biznesem.

Michał Cortez rozpoczyna własną działalność w obszarze e-commerce
Michał Cortez po prawie ośmiu latach pracy na stanowiskach strategiczno-zarządczych w oddziałach
sieciowych agencji reklamowych rozpoczyna własną działalność konsultingową w obszarze e-commerce. Firma EMC 2 Michał Cortez, pod taką nazwą oficjalnie występuje Cortez, jest działalnością typu “one-man consultancy”, skupiającą się na krótko- i długoterminowych projektach z obszaru digital i e-commerce dla strony klienckiej (producenci, platformy) oraz agencyjnej, wsparciu przetargowym i prowadzeniu szkoleń oraz warsztatów.

Cortez od końca 2017 r. był global e-commerce strategy directorem i partnerem zarządzającym hubu produkcyjno-konsultingowego Molecular BBDO w ramach sieci BBDO Worldwide, gdzie odpowiadał za działy intelligence i rozwój biznesu. Wcześniej pracował m.in. jako e-commerce director Isobar Group Poland i e-commerce expert w globalnym Isobar Commerce w ramach sieci Dentsu Aegis Network, do której przeszedł z pozycji szefa strategii e-commerce w Saatchi & Saatchi IS. Doświadczenie klienckie zdobywał m.in. współtworząc platformę Answear.com i kanał e-commerce dla marek Grupy MIG (Sizeer, Timberland).