M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Awanse w dziale client service Ogilvy

Katarzyna Kacprzak | 23 lipca 2019, 06:00

Mateusz Borys, Małgorzata Trzepałka oraz Magdalena Wysocka na nowych stanowiskach.

W dziale client service Ogilvy awansowały trzy osoby: Mateusz Borys, Małgorzata Trzepałka oraz Magdalena Wysocka.

Mateusz Borys, który awansował na stanowisko account directora, do Ogilvy dołączył ponad 3,5 roku temu. Wcześniej pracował w Red8 Advertising, Leo Burnett oraz Ogilvy Mediolan. W sumie ma ponad osiem lat doświadczenia w branży, w tym czasie miał okazję pracować między innymi dla Orange, Fiat Auto Poland (Fiat, Jeep), Axa Direct, Orlen Oil, Tesco, Kompanii Piwowarskiej (Książęce) czy Whirlpool (obsługa regionalna).

Małgorzata Trzepałka objęła stanowisko account supervisora. Do Ogilvy dołączyła w listopadzie 2015 r., wcześniej pracowała w Red8 Advertising i Havas. Ma ponad sześć lat doświadczenia w branży i pracowała między innymi dla Tesco, Kompanii Piwowarskiej (Książęce), Grupy Żywiec, Reckitt Benckiser (Vanish, Finish, Nurofen, Bryza, Strepsils).

Na stanowisko account managera awansowała zaś Magdalena Wysocka, która dołączyła do Ogilvy 3,5 roku temu jako account coordinator. W tym czasie była odpowiedzialna za obsługę Tesco Poland w zakresie BTL, ATL oraz digital, w tym za bezpośrednią współpracę z czeskim biurem Ogilvy. Aktualnie poza obsługą Tesco będzie
odpowiedzialna za pracę dla Reebok Polska.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,