Zagranica

Marka Old Spice startuje z wielokanałową kampanią [wideo]

W spotach stylizowanych na hollywoodzkie kino akcji marka sprawdza, czy mężczyznom nie brak swobody.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqwATT3jw0Qs%22%7D
Marka Old Spice (P&G) w Stanach Zjednoczonych wystartowała z wielokanałowa kampanią, w której centrum stawia mężczyzn i ich poczucie swobody.
Marka z dystansem, w formie zabawnych filmików, prezentuje pracoholika, miłośnika seriali i świeżo upieczonego ojca. W spotach zacisze serialowe zamienia się w pole bitwy, a Sarunas Jackson wyskakuje przez okno z ratowanym kolegą na rękach.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIm8BG_LJRQQ%22%7D
Wydobycie ojca z sypialni przypomina scenę z filmu szpiegowskiego, a “porwanie” pracoholika z korporacji – lot Supermana nad miastem. Epicki rozmach ma przypominać mężczyznom o potrzebie relaksu i zabawy.
 
Kampania realizowana jest pod hasłem “Never Let a Friend Lose His Swagger”. Za kreację odpowiada agencja Wieden + Kennedy Portland.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FzuLokPygAmk%22%7D
Kampania ma na celu promocję nowej linii zapachów Old Spice Swagger.
 
(AdWeek)