Marka Old Spice (P&G) w Stanach Zjednoczonych wystartowała z wielokanałowa kampanią, w której centrum stawia mężczyzn i ich poczucie swobody.
Marka z dystansem, w formie zabawnych filmików, prezentuje pracoholika, miłośnika seriali i świeżo upieczonego ojca. W spotach zacisze serialowe zamienia się w pole bitwy, a Sarunas Jackson wyskakuje przez okno z ratowanym kolegą na rękach.
Wydobycie ojca z sypialni przypomina scenę z filmu szpiegowskiego, a “porwanie” pracoholika z korporacji – lot Supermana nad miastem. Epicki rozmach ma przypominać mężczyznom o potrzebie relaksu i zabawy.
Marka z dystansem, w formie zabawnych filmików, prezentuje pracoholika, miłośnika seriali i świeżo upieczonego ojca. W spotach zacisze serialowe zamienia się w pole bitwy, a Sarunas Jackson wyskakuje przez okno z ratowanym kolegą na rękach.
Wydobycie ojca z sypialni przypomina scenę z filmu szpiegowskiego, a “porwanie” pracoholika z korporacji – lot Supermana nad miastem. Epicki rozmach ma przypominać mężczyznom o potrzebie relaksu i zabawy.
Kampania realizowana jest pod hasłem “Never Let a Friend Lose His Swagger”. Za kreację odpowiada agencja Wieden + Kennedy Portland.
Kampania ma na celu promocję nowej linii zapachów Old Spice Swagger.
Kampania ma na celu promocję nowej linii zapachów Old Spice Swagger.
(AdWeek)