M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka Koral prezentuje młodzieżowy hit nawiązujący do jej historii [wideo]

Katarzyna Woźniak | 26 lipca 2019, 06:00

Zwycięzcy ubiegłorocznego konkursu "Grand Błogie Chwile" stworzyli "Zalodowane bity".

Bracia z kanału Nieustraszeni Łowcy Dźwięków, którzy w zeszłym roku zwyciężyli w konkursie "Grand Błogie Chwile", zaprezentowali gotową piosenkę na obchody 40-lecia marki Koral. Bracia dzięki zwycięstwu w konkursie mogli nagrać piosenkę w profesjonalnym studio. Piosenka "Zalodowane bity” w hip-hopowym stylu podsumowuje 40 lat istnienia marki Koral i przedstawia ją młodszemu odbiorcy, zachęcając do dołączenia do społeczności "Zalodowani".

Piosenka "Zalodowane bity”, umieszczona na kanale YouTube oraz profilu marki na Facebooku, opowiada o historii lodów takich jak Pando, Apacz i Julek, które są znane starszym pokoleniom jako "smaki dzieciństwa”. Za pomysł, całościową realizację projektu, tekst piosenki oraz jej promocję odpowiada agencja Veneo. Ścieżkę dźwiękową stworzył Kudel Beats, znany ze współpracy z raperem W.E.N.A. Piosenka została zrealizowana w krakowskim studiu nagrań Nieustraszeni Łowcy Dźwięków, a teledysk powstał we współpracy z Piotrem Wyszyńskim. Utwór będzie promowany za pomocą reklam Google Ads w serwisie YouTube.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,