Kraj

Rusza kampania platformy Going. [wideo]

Kampanię wizerunkową pod hasłem "Ruszaj w miasto" przygotowała agencja Madogz.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLrlCQWRrsH8%22%7D
“Ruszaj w miasto” to hasło kampanii wizerunkowej promującej aplikację mobilną Going. – platformę, która agreguje najważniejsze wydarzenia kulturalne i imprezy rozrywkowe organizowane w całej Polsce. Na potrzeby działań promocyjnych zrealizowano 30-sekundowy spot oraz jego skróconą 15-sekundową wersję. Film klimatem nawiązuje do setek imprez, które odbywają się każdego dnia w Polsce.

Spot będzie wyświetlany na platformach społecznościowych – Facebook, Instagram i YouTube, a także w kinach, m.in. podczas 19. MFF Nowe Horyzonty i w sieci Cinema City przed wybranymi pokazami przedpremierowymi dla posiadaczy Karty Mój Empik. Kampania będzie dodatkowo wspierana komunikacją w kanałach własnych.

Za koncepcję kreatywną, produkcję spotu i mediaplan odpowiada agencja Madogz.