Kraj

Znikające ziarno w kampanii Lubelli [wideo]

Marka Maspeksu z kolejną odsłoną "kinowej" kampanii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FszTz_nRnQxI%22%7D
Marka Lubella z portfolio Maspeksu startuje z kolejną odsłoną swojej “kinowej “kampanii, promującej linię Pełne Ziarno, utrzymaną w konwencji mrocznych filmowych opowieści. Spoty i billboardy zostały skonstruowane narracyjnie podobnie do filmowych thrillerów.
Trzymające w napięciu historie różnych bohaterów w kampanii “Znikające Pełne Ziarno”  łączy tytułowe tajemnicze zniknięcie makaronów.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FV95EDEHAo7k%22%7D
Zagadkę za każdym razem wyjaśnia nowy, lepszy smak. Za kreację kampanii odpowiada agencja GPD. Media na potrzeby kampanii kupuje Starcom.