M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Znikające ziarno w kampanii Lubelli [wideo]

Katarzyna Woźniak | 29 lipca 2019, 06:00

Marka Maspeksu z kolejną odsłoną "kinowej" kampanii.

Marka Lubella z portfolio Maspeksu startuje z kolejną odsłoną swojej "kinowej "kampanii, promującej linię Pełne Ziarno, utrzymaną w konwencji mrocznych filmowych opowieści. Spoty i billboardy zostały skonstruowane narracyjnie podobnie do filmowych thrillerów.
Trzymające w napięciu historie różnych bohaterów w kampanii "Znikające Pełne Ziarno”  łączy tytułowe tajemnicze zniknięcie makaronów.
Zagadkę za każdym razem wyjaśnia nowy, lepszy smak. Za kreację kampanii odpowiada agencja GPD. Media na potrzeby kampanii kupuje Starcom.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,