M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka Schneider wypromuje się w OOH

Katarzyna Woźniak | 30 lipca 2019, 06:00

Za kreację odpowiada Biuro Podróży Reklamy.

Firma Schneider, specjalizująca się w produkcji artykułów piśmienniczych, planuje na wrzesień przeprowadzenie kampanii reklamowej na nośnikach OOH w największych miastach kraju. Za koncept i realizację kampanii odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy, współpraca jest wynikiem wygranego przez tę agencję przetargu wiosną bieżącego roku.
Kampania OOH rozpocznie się 1 września i potrwa przez miesiąc. Obejmie billboardy i citylighty na przystankach komunikacji miejskiej, w sumie niemal 400 nośników, których właścicielem jest firma AMS. Akcja prowadzona będzie w największych miastach kraju, w tym m.in. Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach czy Bytomiu.
Wrześniowe działania marki w OOH będą drugą i ostatnią odsłoną "Litery i charaktery”, O kampanii informowaliśmy w serwisie MMP24 z 8 maja 2019 r.
W ramach działań digital agencja Biuro Podróży Reklamy przygotowała i przeprowadziła szeroko zakrojony test psychologiczny oparty na analizie próbek odręcznego pisma,  przesłanych w formie zdjęcia poprzez stronę WWW. Każdy uczestnik testu miał za zadanie napisać na kartce zdanie, a twórcy kampanii we współpracy z grafologiem dopasowywali otrzymaną próbkę pisma do przygotowanych profili psychologicznych.
W badaniu wzięło udział 1150 osób. Analizy jego wyników prezentowane będą od 1 września na stronie WWW.
Organizatorem akcji jest firma Schneider Schreibgeräte GmbH – niemiecki producent artykułów piśmienniczych obecny na rynku już ponad 80 lat, oraz wyłączny dystrybutor jej produktów na terenie Polski – firma PBS Connect Polska. W ofercie Schneider znajdują się długopisy, pióra wieczne i kulkowe, cienkopisy, markery, zakreślacze i wiele innych przyborów. Produkty marki Schneider sprzedawane są w ponad 130 krajach na całym świecie.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,