M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Martyna Wojciechowska w nowej kampanii dla marki Lipton

Katarzyna Woźniak | 30 lipca 2019, 06:00

Za kreację działań odpowiada agencja Gong.

Wystartowała kampania wprowadzająca na rynek nową serię produktów Zioła Świata Lipton (Unilever), przygotowana przez agencję Gong. Kampania “Smaki inspirowane światem” obejmuje spot telewizyjny, komunikację w mediach społecznościowych, display oraz instore. Do udziału w kampanii została zaproszona Martyna Wojciechowska, podróżniczka, dziennikarka i dyrektor programowa Travel Channel.
Dziennikarka wystąpiła w spocie, który dostępny jest w dwóch wersjach pokazujących smaki inspirowane podróżami - m.in. do Japonii, Indii i Australii. Oba 30-s spoty będą wykorzystane w kampanii telewizyjnej i w kanałach social media. Na potrzeby YouTube powstały wersje 45-s,15-s oraz 6-s. Gong przygotował również kreacje do kampanii display i instore. Wizerunek Martyny Wojciechowskiej pojawi się na materiałach POS w największych sieciach sprzedaży. Za zakup mediów Mindshare Polska.
Kampania potrwa do 31 grudnia.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,