M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Michał Gąś na czele działu programmatic w Codemedia

Katarzyna Woźniak | 30 lipca 2019, 06:00

Wcześniej pracował w Cube Group i OMD.

Michał Gąś dołączył do zespołu domu mediowego Codemedia i objął stanowisko head of programmatic. Wcześniej pracował w Cube Group i OMD.
W Codemedia jest odpowiedzialny za całość działań związanych z obszarem programmatic, w tym za optymalizację i integrację procesów wewnętrznych, jakość i innowacyjność strategii, rozwój oferty, tworzenie nowych narzędzi analitycznych oraz za zarządzanie zespołem.
Gąś pracę w branży rozpoczął w 2008 r. w strukturach OMD. Zaczynał od stażu jako junior media assistant, następnie sukcesywnie awansował aż do stanowiska senior digital managera. Przez większość czasu odpowiadał za kompleksową obsługę kluczowych klientów w zakresie digital marketingu. W miarę zdobywanego doświadczenia zaczął odpowiadać za rozwijanie kompetencji pracowników w zakresie digital marketingu, rozwój narzędzi oraz oferty agencji. Pracował dla takich klientów jak McDonald's, Grupa Żywiec, UPC, Henkel, Polpharma, HP, czy Provident.
Pracę w Cube Group rozpoczął jako strategy manager - tworzył strategie integrujące niezależne działania realizowane dla kluczowych klientów w ramach różnych marek spółki. Następnie stworzył od podstaw dział programmatic i jako jego szef od marca 2017 r. odpowiadał za przygotowywanie oferty produktowej oraz strategii sprzedażowej, realizację projektów wewnętrznych i rozwój kompetencji pracowników agencji w zakresie programmatic buyingu.
Oprócz wieloletniego doświadczenia w obszarze digitalu, posiada też kompetencje w zakresie planowania mediów offline.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,