M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Awanse w MediaComie

Katarzyna Woźniak | 30 lipca 2019, 06:00

Nick Lawson awansował na stanowisko Worldwide COO, Josh Krichefski obejmuje fotel EMEA CEO, a Kate Rowlinson poprowadzi MediaCom UK.

MediaCom ogłosił ważne zmiany w kadrze menedżerskiej worldwide, EMEA i w Wielkiej Brytanii. Nick Lawson awansował na stanowisko worldwide COO, Josh Krichefski obejmuje fotel EMEA CEO, a Kate Rowlinson poprowadzi MediaCom UK. Wszystkie ogłoszone właśnie zmiany wejdą w życie we wrześniu.

Nick Lawson, obecnie EMEA CEO oraz global client practice lead w MediaCom, zastąpi Toby'ego Jennera na stanowisku worldwide chief operating officera. Nick będzie odpowiedzialny za rozwój sieci, jej oferty marketingowej i rozwój produktów, zachowując jednocześnie pozycję global client practice lead. Nick Lawson pracuje w agencji od 28 lat, początkowo w agencji Media Business, zanim ta połączyła się z MediaCom w 1999 r.
Josh Krichefski, który dołączył do MediaCom w 2011 r., ostatnie trzy lata był CEO oddziału brytyjskiego. Obecnie zastąpi Nicka Lawsona na stanowisku dyrektora generalnego EMEA. Będzie odpowiedzialny za 4400 osób w 37 biurach w tym regionie.
Z kolei stanowisko, które piastował do tej pory przez Josh Krichefski, czyli CEO w Wielkiej Brytanii (CEO UK), obejmie Kate Rowlinson, obecna managing director Worldwide Hubs. W MediaCom Kate Rowlison pracuje od 10 lat. Od września będzie przewodzić największej w UK agencji, w której pracuje 1250 osób (w pięciu biurach).
Nick Lawson i Josh Krichefski będą raportować do Stephena Allana, a Kate Rowlinson do Josha Krichefskiego.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,