M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Opus B Brand Design dla Horteksu

Katarzyna Woźniak | 31 lipca 2019, 06:00

Zespół agencji zaprojektował opakowania dla nowej linii Soków Zimnotłoczonych Hortex.

Zespół Opus B Brand Design zaprojektował opakowania dla nowej linii Soków Zimnotłoczonych Hortex. To, co ma wyróżniać opakowania przygotowane dla nowych produktów Hortex, to minimalistyczna etykieta, intensywne kolory i wyrazista typografia. Produkt wprowadzony jest na rynek z myślą o młodych kobietach i jest dostępny w butelkach o pojemności 300 ml oraz 1 l.

Projekty przygotowane zostały dla całej linii Soków Zimnotłoczonych, składającej się z czterech smaków: Jabłko polskie, Multiwitamina z afrykańskim mango, Pomarańcza brazylijska oraz Pomidor prowansalski.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,