M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

180heartbeats + Jung v. Matt wzmocniła design

Katarzyna Woźniak | 31 lipca 2019, 06:00

Joanna Żółtowska i Mateusz Michalczyk dołączyli do działu design agencji.

Joanna Żółtowska i Mateusz Michalczyk dołączyli do działu design agencji 180heartbeats + Jung v. Matt.
Żółtowska została zatrudniona jako junior graphic designer. Jest absolwentką krakowskiej ASP oraz Aalto University w Finlandii. Dotychczas zdobywała doświadczenie m.in. w studiu Marcela Wandersa w Amsterdamie oraz galerii sztuki współczesnej Bunkier Sztuki. Współpracowała przy kampanii dla marki KOSÉ Decorte oraz projekcie dla Louis Vuitton.
Mateusz Michalczyk w 180HB pracuje jako senior graphic designer. Ma  3,5-letnie doświadczenie w pracy w reklamie - wcześniej w agencjach Up i Job"n"Joy. Przygotowywał projekty dla Grupy Pracuj (Festiwal pracy Jobicon by Pracuj.pl, Wielkie Halo), Komputronik, Jeronimo Martins (Biedronka, Hebe), Oceanic (AA Vegan "Viva Karma").
Dział design 180 tworzy obecnie sześć osób, a kieruje nim Michał Murawski, digital studio director.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,