M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Payback z kampanią na 10-lecie

Maciej Burlikowski | 31 lipca 2019, 06:00

Spoty przed seansami w Multikinie do końca wakacji.

Loyalty Partner Polska Sp. z o.o., operator największego multipartnerskiego programu lojalnościowego Payback, postanowił uczcić 10-lecie działalności i zaplanował urodzinową kampanię reklamową. Będzie ona prowadzona do końca sierpnia br. w kinach sieci Multikino. Oprócz świętowania rocznicy Payback chce zachęcić uczestników programu do korzystania z aplikacji mobilnej, która umożliwia jeszcze szybsze zbieranie punktów.

- Z okazji urodzin chcemy zachęcić do pobierania i korzystania z naszej aplikacji mobilnej, która pozwala na jeszcze szybsze zbieranie punktów i wymienianie ich na liczne nagrody. Zdecydowanym atutem aplikacji jest oczywiście fakt, że telefon mamy zawsze przy sobie, co ułatwia zbieranie punktów i korzystanie z kuponów w dowolnym momencie. Tym bardziej że nasze rozwiązanie jest naprawdę bardzo intuicyjne – mówi Katarzyna Grzywaczewska, marketing director w Payback Polska.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,