M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sodexo i Galmet dla instalatorów

Tomasz Wygnański | 31 lipca 2019, 06:00

Galmet, największy polski producent techniki grzewczej, powierzył Sodexo Benefits and Rewards Services Polska realizację programu partnerskiego dla instalatorów Hot Points Club.

Głównym celem programu Hot Points Club jest wzmocnienie relacji firmy Galmet z klientami. Dzięki temu producent może promować wybrany asortyment, także wówczas, gdy przy sprzedaży pośredniej nie ma on wpływu na ostateczną cenę produktu.

Do udziału w programie Hot Points Club wystarczy złożenie deklaracji oraz rejestracja drogą internetową urządzeń Galmet, które zostały zainstalowane. Do każdego produktu przypisana jest odpowiednia liczba punktów – Hot Pointów, które potem instalator może wymienić na dowolny prezent.

- W tym roku program partnerski w nowej formule Hot Points Club organizujemy już po raz drugi. Sodexo wsparło nas w realizacji tego programu już na etapie opracowywania koncepcji. Otrzymaliśmy pomoc w przygotowaniu regulaminów, dedykowanego portalu, bardzo szeroki wachlarz nagród oraz odpowiednie narzędzia do komunikacji, które pozwalają bardziej angażować jego uczestników. Do nawiązania współpracy z partnerem zewnętrznym przekonała nas także istotnie mniejsza potrzeba angażowania do obsługi programu naszych pracowników oraz znaczne przyspieszenie rozliczania zadań. - mówi  Mirosław Lewicki, kierownik działu marketingu firmy Galmet

 

Czytaj więcej na temat: , , ,