Kraj

Sodexo i Galmet dla instalatorów

Galmet, największy polski producent techniki grzewczej, powierzył Sodexo Benefits and Rewards Services Polska realizację programu partnerskiego dla instalatorów Hot Points Club.

Sodexo i Galmet dla instalatorów
Głównym celem programu Hot Points Club jest wzmocnienie relacji firmy Galmet z klientami. Dzięki temu producent może promować wybrany asortyment, także wówczas, gdy przy sprzedaży pośredniej nie ma on wpływu na ostateczną cenę produktu.

Do udziału w programie Hot Points Club wystarczy złożenie deklaracji oraz rejestracja drogą internetową urządzeń Galmet, które zostały zainstalowane. Do każdego produktu przypisana jest odpowiednia liczba punktów – Hot Pointów, które potem instalator może wymienić na dowolny prezent.

– W tym roku program partnerski w nowej formule Hot Points Club organizujemy już po raz drugi. Sodexo wsparło nas w realizacji tego programu już na etapie opracowywania koncepcji. Otrzymaliśmy pomoc w przygotowaniu regulaminów, dedykowanego portalu, bardzo szeroki wachlarz nagród oraz odpowiednie narzędzia do komunikacji, które pozwalają bardziej angażować jego uczestników. Do nawiązania współpracy z partnerem zewnętrznym przekonała nas także istotnie mniejsza potrzeba angażowania do obsługi programu naszych pracowników oraz znaczne przyspieszenie rozliczania zadań. – mówi  Mirosław Lewicki, kierownik działu marketingu firmy Galmet