Zagranica

Dell będzie promował palmtopy, drukarki i telewizory

Dell Corp., największy na świecie producent komputerów osobistych klasy PC i laptopów, zamierza wypromować portfolio swoich produktów takich jak drukarki,...

Dell Corp., największy na świecie producent komputerów osobistych klasy PC i laptopów, zamierza wypromować portfolio swoich produktów takich jak drukarki, palmtopy, płaskie telewizory i urządzenia PDA. Dzięki temu spodziewa się, że za 4 lata będzie miał przychody rzędu 80 mld dol. (o 60 proc. więcej niż w ub.r.). W minionym roku sprzedaż PC-tów i laptopów stanowiła ponad połowę biznesu Della. Kampanię mającą rozruszać “nowy” biznes Della ma przygotować DDB Worldwide z Chicago (Omnicom Group). Ani przedstawiciele marketera, ani agencji nie chcieli tego komentować. Nieznany jest też budżet kampanii. W ub.r. Dell wydał na reklamę 756,2 mln dol., o 13 proc. więcej niż rok wcześniej. (“Advertising Age”)