Nowy napój ma smak flagowego napoju z portfolio giganta.
Firma Coca-Cola rozszerza portfolio o nowy napój energetyzujący – Coca-Cola Energy. Produkt ma smak klasycznego napoju Coca-Cola. Jak zapewnia producent, Coca-Cola Energy zawiera kofeinę pochodzenia naturalnego, ekstrakt z guarany i witaminy z grupy B. Nie zawiera tauryny. Nowość dostępna jest zarówno w wersji regularnej, jak i Zero, pozbawionej kalorii oraz cukru. Coca-Cola Energy ma charakteryzować się atrakcyjną identyfikacją wizualną. Nowość została stworzona z myślą o osobach prowadzących intensywny tryb życia. Produkt jest już dostępny w sieci sklepów Żabka. Od września będzie też dystrybuowany w pozostałych punktach sprzedaży za pośrednictwem kanału tradycyjnego, nowoczesnego oraz w punktach HoReCa. Sprzedaż zostanie wsparta silną kampanią marketingową 360 stopni, która potrwa 3 miesiące. Napój będzie promowany zgodnie z wytycznymi odpowiedzialnego marketingu firmy The Coca-Cola Company oraz UNESDA.
Kampania wystartowała pod koniec ubiegłego tygodnia. Za adaptację kopii telewizyjnej odpowiada McCann. Za kreację i obsługę kampanii digitalowej - Liquid Thread. Adaptacja lokalnych materiałów graficznych leży po stronie agencji Fortis. Media na potrzeby działań kupuje MediaCom.