M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coca-Cola wprowadza na rynek nowy energetyk

Katarzyna Woźniak | 5 sierpnia 2019, 06:00

Nowy napój ma smak flagowego napoju z portfolio giganta.

Firma Coca-Cola rozszerza portfolio o nowy napój energetyzujący – Coca-Cola Energy. Produkt ma smak klasycznego napoju Coca-Cola. Jak zapewnia producent, Coca-Cola Energy zawiera kofeinę pochodzenia naturalnego, ekstrakt z guarany i witaminy z grupy B. Nie zawiera tauryny. Nowość dostępna jest zarówno w wersji regularnej, jak i Zero, pozbawionej kalorii oraz cukru.
Coca-Cola Energy ma charakteryzować się atrakcyjną identyfikacją wizualną. Nowość została stworzona z myślą o osobach prowadzących intensywny tryb życia. 
Produkt jest już dostępny w sieci sklepów Żabka. Od września będzie też dystrybuowany w pozostałych punktach sprzedaży za pośrednictwem kanału tradycyjnego, nowoczesnego oraz w punktach HoReCa.
Sprzedaż zostanie wsparta silną kampanią marketingową 360 stopni, która potrwa 3 miesiące. Napój będzie promowany zgodnie z wytycznymi odpowiedzialnego marketingu firmy The Coca-Cola Company oraz UNESDA.
Kampania wystartowała pod koniec ubiegłego tygodnia. Za adaptację kopii telewizyjnej odpowiada McCann. Za kreację i obsługę kampanii digitalowej - Liquid Thread. Adaptacja lokalnych materiałów graficznych leży po stronie agencji Fortis. Media na potrzeby działań kupuje MediaCom.



Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,