M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Durex organizuje konkurs konsumencki

Katarzyna Woźniak | 2 sierpnia 2019, 06:00

Marka Durex ruszyła z konkursem w ramach kolejnego etapu kampanii.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 17 czerwca br. marka Durex wystartowała z letnią kampanią. Piosenką promującą kampanię jest utwór "Bez słów" zespołu The Dumplings. Obecnie startuje konkurs konsumencki wspierający kampanię. Zgłoszenia przyjmowane są w Facebooku, za pośrednictwem bota w Messengerze.
Zadaniem konkursowym jest wskazanie i uzasadnienie, jaka piosenka kojarzy się z letnią miłością. Zwycięzcy są wybierani raz w tygodniu, a nagradzane są najlepsze odpowiedzi. Do zdobycia są bilety na festiwale wraz z noclegiem, słuchawki i głośniki Marshall, zestawy festiwalowe ze specjalnie zaprojektowaną koszulką od Momu oraz zestawy produktów Durex. Każdy uczestnik może wygrać tylko raz, a warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zakup dwóch dowolnych produktów Durex i zachowanie paragonu, niezbędnego do odbioru nagrody. Część aktywacyjna ruszyła 15 lipca i potrwa do połowy sierpnia.
Konkurs skierowany jest do szerokiej grupy odbiorców. Różnorodność tej grupy podkreśla zaangażowanie do wystąpienia w klipie osób w różnym wieku oraz o odmiennych preferencjach. 
Twórcą idei kreatywnej kampanii i inicjatorem współpracy z The Dumplings jest Feeders Agency. Za client service odpowiada zespół 2012 Agency. Koordynację całościowej strategii PR zajmuje się agencja Big Picture. Podmiotem odpowiedzialnym za wybór i koordynację działań z influencerami jest agencja Fuse, działająca w ramach grupy OMD. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,