Kraj

Mindshare testuje rozwiązanie Facebook Collaborative Ads dla Unilevera

Kampania ma za zadanie wspierać działania e-commerce dla produktów Unilevera z kategorii chemia domowa.

Dom mediowy Midshare Polska, jak deklaruje, jako pierwsza agencja w Polsce wspólnie z markami Unilevera oraz
Facebookiem przetestują najnowsze rozwiązanie platformy – Collaborative Ads. Kampania ma za zadanie wspierać działania e-commerce dla produktów Unilevera z kategorii chemia domowa.

Collaborative Ads to produkt reklamowy, który pozwala na efektywną i bezpieczną współpracę między markami a retailerami, którzy teraz będą mogli promować wybraną część swojego asortymentu, dzięki czemu system automatycznie wybiera produkty danego brandu. Na podstawie tych działań tworzone będą reklamy dynamiczne, a ich dodatkową korzyścią jest możliwość retargetowania reklam do osób, które np. kupiły czy dodały do koszyka produkty danej marki na stronie lub w aplikacji retailera. W trakcie kampanii zespół Mindshare Polska wykorzysta informacje o intencjach zakupowych użytkowników w oparciu o narzędzie Pixel Facebooka i Mobile SDK (biblioteki mobilne pozwalające na dokonanie integracji płatności w aplikacjach) na stronie lub w aplikacji retailera.