M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PGNiG wybiera Codemedia i MullenLowe MediaHub

Maciej Florek | 5 sierpnia 2019, 06:00

W przetargu oferty złożyły jeszcze: konsorcjum Mastermind Media z Johnym Pitcherem i All4Affiliate.

PGNiG Obrót Detaliczny zakończyło przetarg na świadczenie usług z zakresu marketingu internetowego. Wygrały go dwie agencje - Codemedia i MullenLowe Media Hub. Oferta Codemedia wynosiła nieco ponad 8 mln zł i MullenLowe MediaHub - 5,8 mln zł. Najdroższą ofertę zaproponowało konsorcjum Mastermind Media z Johnym Pitcherem - ponad 43 mln zł. All4Affiliate zaproponował cenę brutto 19,8 mln.

Na sfinansowanie zamówienia PGNiG Obrót Detaliczny zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 6,642 mln zł brutto.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,