M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wawel z pompą wkracza do Cinema City w Europie

Katarzyna Woźniak | 6 sierpnia 2019, 06:00

Słodycze krakowskiej firmy będą dostępne w kinach w sześciu krajach w Europie.

Firma Wawel i sieć kin Cinema City zawarły międzynarodową umowę koncesyjną na sprzedaż produktów. Słodycze są już dostępne w modułowych ekspozytorach "Wolność wyboru” specjalnie dopasowanych do potrzeb barów kinowych we wszystkich Cinema City w Polsce. Od września polskie produkty trafią również do kin na terenie Słowacji, Czech, Bułgarii, Rumunii oraz Węgier. Działania w kinach w całym regionie CEE koordynują dział marketingu firmy Wawel oraz New Age Media.
Międzynarodowa umowa koncesyjna na sprzedaż słodyczy Wawel w barach kinowych Cinema City to pierwszy etap długofalowej współpracy. Kolejne etapy zakładają rozszerzenie portfolio oferowanych produktów oraz prowadzenie różnorodnych działań promocyjnych, opracowanych specjalnie z myślą o przestrzeni nowoczesnych multipleksów. Pierwsze działania będą wdrażane jeszcze w tym roku.  
Koncept "Wolność wyboru" marki Wawel to różne rodzaje słodyczy tej marki dostępne w nowoczesnych ekspozytorach, z możliwością komponowania ulubionego miksu na wagę. W kinach ekspozytory stoją przy barach kinowych, a swoje mieszanki słodyczy klienci mogą ważyć przy kasach.
Kluczowe produkty marki Wawel będą wspierane kampaniami kinowymi z atrakcjami dla konsumentów.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,